Opteamus

Az Opteamus hatékony információ-, dokumentum-, és ismeretkezelő rendszerünk, amelyet elsősorban Ügyfélkapcsolat-kezelés azaz CRM, Helpdesk és Dokumentum- ill. tudásmenedzsment céljára fejlesztettünk. Szoftverünk segítséget nyújt a mindennapi információk megfelelő személyekhez, munkatársakhoz, partnerekhez történő eljuttatásában. Erőssége a nem strukturált információk (üzenetek, jegyzetek, hírek, észrevételek, ismeretek, tapasztalatok, stb.) hatékony kezelésében mutatkozik meg. Jól kiegészíti a vállalati információs rendszerek többségét, melyek alapvetően és kizárólag számszaki információk (strukturált adatok) kezelését látják el.

Egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és a magyar nyelvű szövegeket. Csapatmunka, csoportmunka szoftverként támogatja az irodai munkát, felgyorsítja az üzleti folyamatokat, összeköti a különböző munkahelyeken dolgozó munkatársakat, gyors és széleskörű eszmecserét tesz lehetővé, rögzíti, kiemeli a lényeges dolgokat, melyek között a keresést hatékony dokumentumkezelő funkciók segítik.

Rólunk mondták

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

"Nem láttam még ennyire egyszerű, "ügyfélbarát" szoftvert."

Erdei Magdolna CRM szakértő

"Kismillió ilyen intranetes jellegű szoftvert láttam, de ez a legmarkánsabb közülük."

Boa László Dokukezelési szakértő
HP Magyarország

"Annyira egyszerűnek tűnik, hogy az már hihetetlen...."

Korompay Gábor CRM szakértő
Synergon