Alpha Consulting 1996 Kft. > Opteamus

OPTEAMUS

Opteamus CRM rendszer

Az Opteamus hatékony információ-, dokumentum-, és ismeretkezelő rendszerünk, amelyet elsősorban Ügyfélkapcsolat-kezelés azaz CRM, Helpdesk és Dokumentum- ill. tudásmenedzsment céljára fejlesztettünk. Szoftverünk segítséget nyújt a mindennapi információk megfelelő személyekhez, munkatársakhoz, partnerekhez történő eljuttatásában. Erőssége a nem strukturált információk (üzenetek, jegyzetek, hírek, észrevételek, ismeretek, tapasztalatok, stb.) hatékony kezelésében mutatkozik meg. Jól kiegészíti a vállalati információs rendszerek többségét, melyek alapvetően és kizárólag számszaki információk (strukturált adatok) kezelését látják el.

Egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és a magyar nyelvű szövegeket. Csapatmunka, csoportmunka szoftverként támogatja az irodai munkát, felgyorsítja az üzleti folyamatokat, összeköti a különböző munkahelyeken dolgozó munkatársakat, gyors és széleskörű eszmecserét tesz lehetővé, rögzíti, kiemeli a lényeges dolgokat, melyek között a keresést hatékony dokumentumkezelő funkciók segítik.

CRM

Az Opteamus CRM rendszer különösen erős abban, hogy rugalmasan, igény szerint nem csak klasszikus ajánlatokat, szerződéseket, feladatokat és számlákat, de bármilyen adatot képes tárolni és kezelni. Elsősorban B2B társaságoknak javasoljuk, ahol az értékesítési folyamat hosszabb, az ügyek bonyolultabbak, és többszereplősek, ahol van jelentősége a megszerzett ügyfélinformációknak.

Helpdesk

Nem kényszerítünk rá felesleges rublikákat és idegen munkarendet senkire, hanem igazodunk a helyi viszonyokhoz és igényekhez. Az Opteamus Helpdesk rendszer, ahol ha kell, a hibajegyet a végfelhasználó maga rögzíti webes felületen, ha kell, a hibajegy felvitel a diszpécserek feladata. Ha kell, egy hibajegy két rublikából áll, ha kell húszból.

Létesítmény gazdálkodás

Mobil elérés, átlagon felüli keresés, csapatmunka, dokumentumkezelő és tudásmenedzsment képességekkel. Ha kevés az excel és az email, ha növelni akarja a csapat hatékonyságát, ha tudatosabban akar irányítani: válasszon egy igazán kreatív magyar facility management rendszert!

 

CRM

Mindent tudni az ügyfelekről, mindent tudni az érdeklődőkről, okosabban, hatékonyabban üzletet kötni. »

Helpdesk

Kezelje a bejelentéseket, eszközöket, igényeket egyszerűen, a helyi igények szerint testreszabhatóan. »

Facility management

Ha professzionális szolgáltatást akar nyújtani a tulajdonosoknak és bérlőknek, ha rendet akar a dokumentumrengetegben! »

Referenciáink

Sok év alatt sok rendszert fejlesztettünk, sok helyen oktattunk, és sok Opteamus rendszert vezettünk be. »

 

 

 

RÓlunk mondtÁk

Györkő Zoltán

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk."

Györkő Zoltán
Balabit cégvezető

Tihanyi Ervin

"Az Opteamus lett a mi céges Wikipédiánk. Okostelefonon is könnyen elérem, sokszor kisegített már..."

Tihanyi Ervin
Inter-Metal Recycling Kft. üzletágvezető

Korompay

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

Jól hangzik?

Név* :
Email* :
Telefon:
Cég:
 

(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)